مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-17فرهنگي

حضور گسترده کارتونیست های کردستانی در جشنواره بین المللی ما کرونا را شکست می دهیم


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: تا 11 فروردین ماه سال آینده فرصت برای ارسال آثار به مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم» وجود دارد.

- حضور گسترده کارتونیست های کردستانی در جشنواره بین المللی"ما کرونا را شکست می دهیم" ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: تا 11 فروردین ماه سال آینده فرصت برای ارسال آثار به مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم وجود دارد.

امین مرادی امروز(27 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین المللی ما کرونا را شکست می دهیم با دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در این شرایط در کشور ما با استفاده از بسترهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی با اشاره به حضور اصحاب فرهنگ و هنر در تمامی عرصه ها افزود: امروز نیز هنرمندان با درک درست شرایط و در راستای رسالت اجتماعی خود به شیوه های مختلف به منظور مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شده اند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، در خصوص استقبال هنرمندان کارتونیست از اولین مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم گفت: بر اساس اعلام دبیر این جشنواره استقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده کارتونیست های کردستانی در جشنواره بین المللی ما کرونا را شکست می دهیم

حضور گسترده کارتونیست های کردستانی در جشنواره بین المللی ما کرونا را شکست می دهیم